Vissza a főoldalra  
Online
2020. feb. 26. szerda Edina

   Vitalitas Online
     Életed az ételed
     Egészségpolitika
     Mentálhigiéné
     Orvostudomány
     Természetgyógyászat
     Család, életmód
     Praxisprivatizáció
     Kórházprivatizáció
     Környezetvédelem
     Egészséges élet
     Biztosítás
     Társadalom
     Társadalompolitika
     Alapellátás
     Szakellátás
     Fekvőbeteg ellátás
     Rehabilitáció ...
     Betegség gyógyítás
     Civilszervezetek
     Népegészségügyi ...

 

  Mire jók a vitaminok? 2003. 05. 04.


A vitaminok ellenállóvá teszik a szervezetünket, miközben kellő mennyiségben a szépségünkről is gondoskodnak.

A B2-vitamin széppé varázsolja a hajat / és a fénytelen bőrt is/, befolyásolja a test fehérje-anyagcseréjét. A B2-vitamin megtalálható a sörélesztőben, a magvak csíráiban, a camembert sajtban, a tojássárgájában és az almában is. Tuti tipp az A-vitamin, hogy csábítóan csillogjon a szemed. Különösen a C-és E-vitaminokkal együtt hatékony: nemcsak több charme-ot, hanem mélységet is kölcsönöz a tekintetednek. Az A-vitaminban lévő betakarotin barnítja a bőrt, véd az ultraibolyasugarak ellen. Természetes A-vitaminforrások: sárgarépa, spenót, petrezselyem, sárgabarck, vaj.

Ha formában akarod tartani az alakodat, vitaminokra van szükséged,. A B12 vitamin például segíti a szénhidrát-és zsíranyagcserét, harcot indít a has és a fenék zsírpárnái ellen. Vérképző vitaminként gondoskodik a friss, pihent kinézetről. A sajtban, a túróban és a joghurtban fordul elő leggyakrabban. Vékonyító és szépítőszer a B3-vitamin /niocin/, amely elősegíti az új bőrsejtek képződését és szabályozza a test enmergiaháztartását. Szépíti a bőrt és elősegíti a megfelelő kalóriafelhasználást. Gombában, tejtermékekben és a rizsban van belőle sok. A B6-vitamin csodát tesz a fáradt izmokkal.Ezenkívül hangulatteremtő, elűzi a rossz gondolatokat és enyhíti a stresszt.

Tehát a tartós levertség és az idegesség oka B6-vitaminhiány is lehet. Fontos: ha fogamzásgálót szed valaki, akkor különösen ügyelnie kell a B6-vitamin-háztartására, ezért sok banánt, brokkolit, szárnyashúst, hagymát, húst vagy halat kell ennie.A B1-vitamin, mint az összes B-vitamin, különösen fontos a szép, egészséges test szempontjából. Mindenekelőtt a körmöt erősíti, de a hajat és a bőrt is selymesen tartja, és akárcsak a B3-vitamin, segít a fogyásban. Aki dohányziuk, annak nagy szüksége van erre. A hüvelyesek, a burgonya vagy a teljes őrlésű kenyér biztosíthatja a szükséges vitaminmennyiséget. A B5-vitamin megszünteti a pattanásokat és az egyéb bőrszennyeződéseket! Aktiválja a sebgyógyulást, ösztönzi az új bőrsejtek képződését. rendszeresen fogyasszunk halat, zöldségeket, szójababot vagy kukoricát és tejet.

Az oldalon olvasható információk nem helyettesíthetik a szakemberek véleményét, tanácsát, ezért kérjük ne kísérletezzen öngyógyítással, forduljon orvoshoz!
A gyógyszerekkel és gyógyhatású készítményekkel kapcsolatban a kockázatok és a mellékhatások tekintetében olvassa el a betegtájékoztatót, és kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét.

Copyright2001-2002 Vitalitas.hu Kft.